Nästa e-kurs: En grundkurs i Photoshop

{EAV:4bb469f50560052f}nästa ekurs

För inte så länge sedan släppte jag min första e-kurs. Nu jobbar jag för fullt med min andra och den släpps den 15 mars! Det blir en grundkurs i Photoshop där du får lära dig enkla tekniker för att justera ljus, kontrast, skärpa och färgtoner i dina bilder.

Stay tuned for mer info. Teckna dig på mitt nyhetsbrev för att vara säker på att inte missa lanseringen!

Glöm inte att ni måste bekräfta er prenumeration genom att klicka på länken i bekräftelsemailet som skicker per automatik till den mailadress du angett.

2 reaktioner på ”Nästa e-kurs: En grundkurs i Photoshop

Kommentera

