Mitt under fotograferingen tog han sina första steg

I söndags fotade jag sötaste lille Viggo. De hade helt underbart ljus hemma hos dem med massa fönster åt alla håll och jag fick en hel drös med fina bilder!

Viggo blev 11 månader i söndags och under tiden jag var där passade han på att ta sina första steg, snacka om att killen har tajming! Han väntade helt enkelt in fotografen som utan problem kunde föreviga denna milstolpe. Häftigt!

viggo-går

6 reaktioner på ”Mitt under fotograferingen tog han sina första steg

Kommentera

