Mitt företag 2013

Igår var jag på en väldigt givande och inspirerande företagsmässa. Mitt företag turnerar runt i Sverige och nu var det Norrköpings tur. Jag var där med Annie och vi blev båda riktigt peppade och inspirerade av både föreläsningar och erbjudanden från större företag som hjälper småföretagare. Jag kan verkligen rekommendera att gå på den mässan, man får nya inputs och perspektiv på saker och ting!

mittforetag_0002 mittforetag1 mittforetag2

Efter mässan var jag bara tvungen att ta en bild på Annie i det fina kvällsljuset. Vi stod och fotograferade mitt i gatan och i början gick människor runt men efter ett tag gick de faktiskt mellan kameran och Annie 😛

En reaktion på ”Mitt företag 2013

  1. Det var verkligen en riktigt toppeneftermiddag 🙂
    Vi får gå igen när eventet kommer till Norrköping eller Linköping nästa gång 😛

    Sen var det lite konstigt att folk gick mellan mig och kameran, det är inte alls vanligt, men kul 😉

Kommentera

