Årets första bröllopsfotografering

Igår fotade jag första bröllopet för 2013! 🙂 Att fota bröllop är verkligen det bästa jag vet, hela jag blir helt sprallig och glad både innan, under och efter fotograferingen! Fick massa fina bilder på paret som kommer dyka upp här framöver så ni får hålla utkik!

Brudens son Daniel fick vara lite assistent igår. Han tyckte det var jättehäftigt när man fick massa ljus i ansiktet när man höll reflexskärmen på ett visst sätt, haha så himla sött! 🙂 Han tog även ett par behind the scenes-bilder åt mig, jag är så tacksam för hans hjälp!

bts1 bts2

3 reaktioner på ”Årets första bröllopsfotografering

Kommentera

