Jag vill inte att du ska le för att jag fotar dig, jag vill fota dig för att du ler

Jag har känt grym inspiration i företaget den senaste tiden och jag har massor av planer att sätta i verket, massor av e-kurser att lansera! 🙂

Dessutom har jag funderat lite mer kring min egen roll i firman, vem är jag och vad vill jag förmedla. Och här om dagen så bara kom det till mig, mitt motto, mitt ledord och värdegrunden som hela mitt företag vilar på. Glädje, skratt och massa fina leenden! Jag tycker det roligaste som finns är att få fotografera och jag vill också att mina kunder ska känna den glädjen och tycka det är lika roligt att stå framför min kamera, som jag tycker det är att stå bakom.

Jag vill också att allt ska kännas äkta, inte ett sånt där tvångsmässigt leende som det ofta blir när någon tar upp en kamera, riktar den mot dig och säger: Leee! Jag vill ha naturliga leenden, äkta skratt och verkliga känslor. Det var så jag kom att tänka på de där bevingade orden.

”Jag vill inte att du ska le för att jag fotar dig, jag vill fota dig för att du ler.”

Det är jag, det är vad jag och mitt företag står för. Lycka, glädje, skratt och massa fina leenden som speglar personligheten bakom.

Jag har också uppdaterat hemsidan med en sida om mig, där jag berättar kort vem jag är och där mitt ledord självklart finns med.

om-mig

2 reaktioner på ”Jag vill inte att du ska le för att jag fotar dig, jag vill fota dig för att du ler

Kommentera

