Fika med Emma

fika-med-emma

Igår träffade jag Emma på stan och vi gick och fikade på Espresso House. Emma är också fotograf och fotobloggare och bor liksom jag i Norrköping. Så vi tyckte det var på tiden att vi träffades! Jag tycker det är roligt att träffa andra likasinnade och det kryllar av fotografer och fotobloggare här i Östergötland så jag träffar gärna fler! 🙂 Emma och jag pratade också om möjligheten att ha en fototräff i vår eller i sommar, här i Norrköping. Och det borde inte vara några svårigheter att få ihop 🙂 Eller vad tror ni?

Ni måste in och kika på Emmas blogg, hon tar superfina bilder!

3 reaktioner på ”Fika med Emma

Kommentera

