Student 2013

I år blir det 8 år sedan jag själv tog studenten. Det känns väldigt avlägset, tänk vad lastgammal jag måste vara med mina snart 27 år på nacken, haha! Men det var en rolig och minnesvärd dag. Jag bara önskar så här i efterhand att det fanns fler bilder. Och framförallt hade jag velat ta mina studentporträtt utomhus i något härligt grönskande område. Jag hade velat skratta, le och dansa runt och få visa alla de där känslorna jag kände inombords. Glädje över att snart vara fri från skolan, anspänning över vuxenlivet som väntade runt hörnet, stolthet över att jag klarat det hela vägen. Istället visar mina stundetporträtt: Sitt rak i ryggen, vrid axlarna lite åt vänster, vrid huvudet lite åt höger, titta in i kameran och le försiktigt.

Jag tycker att ni som är studenter 2013 ska passa på att göra det jag aldrig gjorde – boka en studentfotografering som känns lika fri och glad som du gör när du tar på dig din vita mössa!

studenterbjudande

Just nu har jag ett supererbjudande för er som bokar senast 1 juni. Det ingår 20 st 15×15 cm tackkort med kuvert utan extra kostnad och du väljer själv om du vill ha en bild på tackkortet eller 3-4 st i ett kollage.

studenterbjudande2

Kontakta mig på info@mwfotografi.se med din bokning.

Kommentera

