Åter på benen och banan

Jag har varit sjuk i några dagar men nu är jag åter på benen, och på banan. Meningen var ju att jag igår skulle släppt min tredje e-kurs Lär dig arbeta med RAW-bilder men eftersom jag varit sjuk har det satt lite käppar i hjulet. Men jag kommer att släppa den under dagen istället, och då med ett jättebra erbjudande, missa inte!
lär-dig-arbeta-med-rawbilder

Igår gjorde jag något annat kul också, jag skaffade Twitter! Ni får gärna följa mig @mwfotografi men där skriver jag mest bara personliga, lite töntiga grejer, haha 😛

Vi hörs senare i eftermiddag med mer information om kurssläppet, nu ska jag skriva färdigt det sista! 🙂

Kommentera

