Min fjärde e-kurs är lanserad

bild_0130_blogg

Modell: Jessica Idermark
Makeup och hår: Kristin Lundberg

Igår lanserade jag min fjärde e-kurs Modellfotografering – från idé till färdig bild. I den kursen får du följa med behind the scenes på en modellfotograferingen och se allt från sminket och stylingen till fotograferingen och efterbehandlingen. Läs mer om kursen här.

Herregud, FYRA e-kurser redan! Känns helt galet men jättekul att jag fått igång det här konceptet, det är något jag velat göra så himla länge! Och fler kurser är på g, på min kurssida ser kan ni läsa om kommande kurser som är planerade 🙂

Igår var jag hos Annie i Linköping och där hände både det ena och det andra, det var en crazy men kul dag, haha! Jag tänkte blogga mer om det senare, nu ska jag göra mig klar för dagen och sedan ge lilltösen frukost. Ha en fin dag alla!

Kommentera

