Vilken tur!

Igår var jag som sagt hos Annie i Linköping och under tiden jag var där ringde helt plötsigt min mobil. En tjej i andra änden frågade mig om jag tappat bort mitt bankkort. Det visade sig att jag hade glömt kvar det i parkeringsautomaten, hur tur hade jag att en snäll själ hittade det och besvärade sig med att leta upp mig på Eniro och ringa?! Annars hade jag inte ens märkt att det var borta! Så tacksam verkligen att rätt person hittade det!

fotopromenad-med-annie_0021Gammal bild på Annie i en mycket märklig fotoposition 😉

Annie och jag ägnade eftermiddagen igår åt att jobba vidare med vårt hittills hemliga projekt som vi hoppas kunna lansera snart! 🙂 Ni har väl förresten inte missat att vi tänker ha en fotopicknick i Norrköping den 9 maj? Så alla ni östgötar som är fotointresserade, maila mig eller Annie om ni har lust att komma! Det kostar inte en endaste pesetas, vi vill bara träffa andra likasinnade och ha en mysig picknick i parken med varandra och med kamerorna 🙂

annie@anniesfotografier.se
info@mwfotografi.se

Kommentera

