”Jag vill inte grimasera som Chandler”

Ni som är inbitna Vänner-fans känner till avsnittet där Monica och Chandler ska ta sina förlovningsbilder till tidningen och hur svårt Chandler har att le, det blir mest bara grimaser 😛 Idag har jag haft provfotografering med supergulliga Helena och Alex och innan vi började sa Alex till mig att han inte var så bra på att le och att han var orolig för att han skulle se ut som Chandler på bilderna, hihi! 😛 När provfotograferingen var över hade jag nog lyckats befria honom från den oron, det blev superfina bilder och även om både Helena och Alex kände sig lite nervösa tyckte inte jag att det syntes genom kameralinsen, vad tycker ni? 🙂

bild_0128

2 reaktioner på ””Jag vill inte grimasera som Chandler”

Kommentera

