Behind the scenes från provfotografering

Först av allt vill jag be om ursäkt för bristen på aktivitet på bloggen. Just nu så har jag ett par hektiska veckor där jag ska hinna med både jobb och flytt och lite annat där emellan, så tiden räcker inte till bloggen. Men från och med nästa vecka ska jag ha mer tid igen så då bör det återgå till det normala.

Igår var jag i Katrineholm och träffade ett gulligt brudpar som jag ska fota i början på juli. De har valt ett större paket för att få med så mycket som möjligt av dagen, och när vi träffades igår körde vi en provfotografering (ingår i alla större paket) för att de skulle få prova på att stå framför kameran när lilla galna jag fotar, haha 😛 Vi hade inte helt optimala ljusförhållanden då solen stod högt på himlen men det gör den ju i juli också så vi har sett ut platser där vi vet att vi har tillgång till skugga.

Jag provfotade även deras två söner så att de också skulle få prova på det, och på så vis lärde jag också känna dem lite grann.

bts_testfotografering2Foto: Mattias Norling

Sedan fick Albin, äldste sonen, prova att ta en bild på fotografen också 😛 Albin visade sig vara en mästerfotograf, eller vad säger ni?

me

En reaktion på ”Behind the scenes från provfotografering

Kommentera

