Min resa som egen företagare från 2009 till 2013

från-hobby-till-inkomstFoto: Mattias Norling

Nu släpper jag min nästa e-kurs – Från hobby till inkomstkälla. Där får ni följa med på min resa som egen företagare, hur jag har drivit det framåt och vad jag har lärt mig på vägen. Nu får också ta del av nyttiga tips kring marknadsföring och prissättning, samt ett väldigt ärligt och öppet kapitel där jag delar med mig av mina 10 största misstag gentemot kund och hur jag har vänt de misstagen till lärdom.

Det är en omfattande kurs och jag är riktigt stolt över både kursen och den resa jag har gjort. Det har varit nyttigt för mig att göra kursen då jag har fått gå tillbaks i arkiven och gå igenom både gamla bilder men också gamla prislistor och avtal som jag sedan utvecklat längs vägen.

Läs mer om kursen här.

En reaktion på ”Min resa som egen företagare från 2009 till 2013

Kommentera

