Lördagens bröllopsfotografering

I lördags följde jag gulliga Maria och Jimmy under deras dag. Så himla gulligt par och jag och min assistent kände oss så väl omhändertagna under bröllopsmiddagen där vi bjöds på både varmrätt och bröllopstårta. Jag fick mina minneskort fullt med massa godbitar och det kliar i redigeringsfingrarna, jag ser fram emot att visa er sedan! Tills vidare får ni hålla till godo med några behind the scenes från dagen 🙂

bild_0377 bild_0400 bild_0384bild_0441 Alla bilder tagna av Mattias Norling.

Kommentera

