Ett livstecken efter en tids bloggtorka

Bloggen har på senaste tiden blivit lidande pga massor med jobb och en flytt. Nu är flytten klar och jag är i stort sett i ordning med det mesta men jag har fortfarande massor av jobb som tar mycket av min tid så kan inte lova att det kommer bli bättre. Men jag ska blogga Maria och Jimmys bröllop när jag blir klar med det och sedan har jag ju kommande bröllop som med all säkerhet kommer att dyka upp här. Så jag hoppas ni kan ha tålamod med mig..

Igår var jag i Västerås och förevigade fina Annika och Martin när de gifte sig i Barkarö kyrka. De vill inte synas på bloggen men jag kan visa en bild på Annikas superfina brudbukett 🙂

bild_0199

4 reaktioner på ”Ett livstecken efter en tids bloggtorka

  1. Det var en väldigt annorlunda brudbukett! Spännande och ovanlig ihopsättning av blommor och färger! Jag gillar det som är annorlunda och att brudpar vågar göra det de gillar istället för att följa trender! :O)

Kommentera

