Hemma från semestern

bild_0147

Igår kom jag hem från en superskön vecka på Kreta. Jag behövde verkligen ladda batterierna, det har varit en intensiv sommar hittills och det är ett tag kvar innan det lugnar ner sig. Men jag älskar båda mina jobb så det gör mig ingenting att jag har fullt upp 🙂

Idag har jag fotat bröllop, jag klämde in ett halvdagsbröllop (vigsel, porträtt och middag) på 2 timmar, det tycker jag var ganska bra gjort! 😛 Tänkte lägga upp nån behind the scenes imorn och kanske en sneak peek till och med, hur låter det?

En reaktion på ”Hemma från semestern

Kommentera

