Halvdagsbröllop på 2 timmar

Igår åkte jag och fotade fina Madelene och Ronny när de gifte sig på en brygga i närheten av Katrineholm. De hade bokat mig för 2 timmar och eftersom de gifte sig borgligt var överenskommelsen att jag skulle fota cermonien och sedan porträtten. Men efter porträttfotograferingen hann jag dessutom fota några middagsbilder när de satte sig ner för att äta kallskuret i partytältet på tomten. Halvdagsbröllop på två timmar, inte illa!

Vilka mysiga människor, så glada och enkla! 🙂 Ser fram emot att få visa deras bilder, tills vidare får ni hålla till godo med ett par behind the scenes-bilder. Jag tänkte lägga upp en tjuvkik på min Facebooksida senare i eftermiddag, kika gärna in där då 🙂

bts
Foto: Mattias Norling

En reaktion på ”Halvdagsbröllop på 2 timmar

Kommentera

