I regn och lust

Igår åkte jag och Annie till S:t Annas skärgård, Söderköping, för att fota bröllop. Det var gulliga Helena och Alex dag, som tyvärr hade lite otur med vädret. Vi började fotograferingen utomhus men flyttade in efter en kort stund då regnet blev för påtagligt. Men vad gör det med lite regn när plan B var att fota inne på Husby Säteri? En vacker gård med slottskaraktär, och jag kan ärligt säga att jag även vid strålande sol och klarblå himmel hade bett om att få ta några porträttbilder därinne!

Jag hittade en kvast också som jag använde lite som förgrund på ett par bilder. Annie tog en bild på mig med kvasten som väldigt odiskret förgrund, haha! Hon har förresten tagit alla behind the scenes-bilder i det här inlägget, tusen tack för det, så himla kul att ha!

IMGP0104 IMGP0122 IMGP0138 IMGP0190imgbts IMGP0212

Foto: Annie Fredriksson

2 reaktioner på ”I regn och lust

Kommentera

