Vardagslyx

Har haft ett par riktigt härliga vardagskvällar nu måndag-tisdag.

Igår spelade jag och pojken minigolf. Första gången i sommar, vi kände att vi var tvungna att hinna med en gång innan sommaren tar slut, haha! Sedan åkte till Söderköping. Huvudattraktionen var Smultronstället eftersom jag inte hade varit där (jag veeeet, skandal!!). Men vi passade på att strosa längs kanalen och äta ute innan vi beställde vår lyxglass.

Idag gick vi på utställningen om Titanic. Väldigt bra, den kan jag rekommendera! Jag blev himla sugen på att se filmen igen så får ta det någon regnig eftermiddag.
Efter utställningen åt vi en god middag på Athena. Japp, det blev utemiddag idag igen, vardagslyx! Efter middagen gick vi en sväng på stan och de hade 20% rabatt på barnkläder på Åhléns så jag fyndade regnkläder bl.a. vilket var ett måste då lilljäntan börjar förskolan snart.

vardagar

Imorgon är det åter till vardagen och då är tanken att det ska LAGAS middag. Och sedan diska på det. Vad bortskämd man blir på bara ett par dagar när man slipper sånt. Men härligt att få unna sig lite flärd ibland, och skönt med lite kvalitetstid med den där speciella personen som hjärtat slår extra hårt för ♥

Nu kallar jobbet på mig, har en hel del redigeringsarbete framför mig. Ska jobba en stund till, sedan blir det att gotta ner sig i soffan och titta på Idol. Följer ni det?

En reaktion på ”Vardagslyx

Kommentera

