Det är JAG som ska tacka

tackkort03

Blev alldeles varm i hjärtat igår när jag öppnade posten och hittade det här fina tackkortet från Helena och Alex som gifte sig i mitten på augusti. Men det är JAG som ska tacka. Jag är så tacksam för att få förtroendet att fotografera människors bröllop, en av deras största dagar i livet. Och jag är så tacksam för att få göra det jag älskar i livet. Jag är tacksam för glädjen det ger, både att vara omringad av så mycket kärlek och lycka men också att få glädja människor jag möter genom den kunskap och de erfarenheter jag har. Så – det är JAG som ska tacka!

Kommentera

