Nyhet – printkredit!

bröllopsfoto
Fina Maria och Jimmy

Jag har nyligen lanserat nya prislistor för 2014, både för porträtt och bröllop. Numera använder jag printkredit i mina prispaket. Med printkredit väljer du själv hur du vill spendera den. Det går antingen att köpa högupplösta bilder, lågupplösta bilder, framkallningar eller album. Känner du att du helst vill köpa högupplösta bilder så att du kan framkalla fritt? Då gör du det. Eller vill du kanske hellre lägga all printkredit på ett fint, personligt utformat album? Inga problem! Eller varför inte båda? Du bestämmer själv över printkrediten och hur den ska användas.
Du behöver inte använda all printkredit på en gång, du kan ha den innestående i upp till 1 års tid. Det går givetvis att köpa till extra printkredit.

Känner du någon som har blivit fotograferad av mig? Kanske någon som haft mig som fotograf på deras bröllop? Eller någon som bokat mig till en familjefotografering? En bra present att ge bort är just printkredit, på så sätt kan de lätt köpa till fler bilder och/eller album.

Kommentera inlägget eller maila på info@mwfotografi.se om ni har frågor om printkredit.

Kommentera

