Novemberkampanj till förmån för katastrofen i Filippinerna

kampanj_filippinerna
Ibland känner man sig så himla maktlös och har riktigt svårt att greppa allt som händer i världen. Och svårt att greppa, ja det har jag. Men maktlös har jag insett att det är jag inte. Ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

I veckan bidrog jag till de drabbade i Filippinerna genom att avvara en slant som jag inte behövde, men som jag vet att det finns andra som gör. Och då kom jag på att jag vill göra mer, jag vill göra något genom företaget också. Because I can!

Därför kör jag nu en novemberkampanj till förmån för de drabbade i Filippinerna. T om 30 november är det 100 kr rabatt vid köp av ett presentkort värde 500 kr. Presentkortet kan användas som printkredit för att köpa fler bilder (för tidigare kunder), som delbetalning vid bokning av fotografering (ej bröllop och företag) eller för att köpa e-kurser.
Och inte nog med det, för varje presentkort ni köper går 50 kr till insamlingen för katastrofen i Filippinerna!

presentkort_500_blogg

För mina tidigare kunder som är sugna på att köpa fler bilder, nu har ni chansen att få lite rabatt och samtidigt göra en god gärning!

Maila mig på info@mwfotografi.se för att beställa ett presentkort.

Sprid gärna kampanjen till familj, vänner och bekanta.
Tillsammans kan vi göra skillnad!

Kommentera

