Föreläsning om bröllopsfotografering

bröllopsfotokurs

Vänster bild tagen av Annie. Höger bild är från Instagram.

I tisdags besökte jag fotoföreningen Linslusen i Linköping. Det är universitetets fotoförening och jag var där som gästföreläsare och pratade om bröllopsfotografering. Det var superkul och deltagarna verkade nöjda så det gav mig verkligen mersmak till att satsa mer på utbildning inom foto, både privata kurser, föreläsningar och workshops! Och så har jag ju mina e-kurser förstås som är en smidig och prisvärd lösning om man inte har möjlighet att gå en privatkurs eller dylikt 🙂

Om ni fick välja, vad skulle ni vilja lära er mer om inom foto? Exempelvis porträtt, bröllop, grunder, resefotografering mm. Hit me! 🙂 Kommentera gärna också vad ni helst föredrar – privatkurs, e-kurs eller workshops.
Håller ju förresten på med en e-kurs om porträtt, den blir bara lite försenad eftersom jag har så himla mycket omkring mig just nu. Men kanske hinner jag jobba vidare med den i mellandagarna för hörrni, snart är det jul och nyår, helt sinnessjukt vad hösten och hela året har gått undan!

3 reaktioner på ”Föreläsning om bröllopsfotografering

  1. Du var jättebra i tisdags, de jag pratat med efteråt delar min uppfattning. Det var så roligt att ville komma och föreläsa hos oss 🙂 Och självklart var det roligt att träffa dig också, som vanligt 🙂
    Kram

Kommentera

