Jultraditioner

pepparkaksbak

I helgen var mina föräldrar på besök här i Norrköping. Pepparkaksbak stod på schemat och Jenny fick vara med såklart! 🙂 Fast hon är ju trots allt bara 16 månader, så kakorna blev inte så hållbara. Jag fick ”finputsa” lite om man säger så, hehe 🙂 Men mysigt att hon kan vara med och baka, jag har själv bakat pepparkakor inför julen sedan jag var bara en liten knodd, jag brukade baka med farmor när jag var liten och sedan när jag blev äldre blev jag själv chef över kavel och deg! 😛

Har ni några speciella traditioner inför julen? Dela med er, jag vill veta 🙂

2 reaktioner på ”Jultraditioner

Kommentera

