Tävling: Önskeklappen

önskeklappen

Igår kväll när jag satte på julmusik och slog in julklappar var julkänslan så stark så jag bestämde mig för att starta en tävling så här i juletid!

På min Facebooksida pågår just nu en tävling där du kan vinna din önskeklapp! Så gå in och kommentera vad du önskar dig och motivera ditt val så har du också chans att vinna! 🙂 Den 26 december drar jag den lyckliga vinnaren!

Vad har du att förlora? That’s right, ingenting! I tomtens säck finns något för alla så det är klart du ska vara med och tävla 🙂

Klicka här för att komma till tävlingen.

 

Läs mer om mitt utbud av tjänster på hemsidan www.mwfotografi.se

Kommentera

