Erbjudande: Kärleksfotografering

erbjudande_kärleksfotografering2
Kärlek är det vackraste som finns. Och den bör firas varje dag, just av den anledningen. Men det finns ju, som vi alla vet, en dag då vi har chansen att fira lite extra.
Jag älskar ju att fånga kärlek på bild, det är min passion! Bilder som speglar kärleken mellan två människor kan aldrig bli dåliga bilder, det är alltid fina bilder. Det kan vara kärleken mellan två vuxna människor, kärlek mellan förälder och barn, kärleken till hela sin familj eller till sitt ofödda lilla knyte som fortfarande ligger i magen och skvalpar. All kärlek är lika vacker och nu hoppas jag få föreviga just er kärlek.

Passa på att föreviga er kärlek och ta del av mitt Alla hjärtans dag-erbjudande där det ingår 600 kr mer i printkredit utan extra kostnad vid bokning av något av mina porträttpaket.

Ange koden ALLAHJÄRTANS14 för att ta del av erbjudandet.
Koden är giltig t om 2014-02-15

Passa på att överraska någon du tycker om med ett presentkort på en fotografering. Presentkortet kostar inget extra och det går utmärkt att använda koden vid beställning av presentkort 🙂 Presentkortet är giltig i 1 år.

Vid frågor och bokning, kontakta mig på info@mwfotografi.se

Kommentera

