Sjuk

002
Haha för första gången på länge vågar jag mig på en selfie och då passar jag på när jag ser ut som sju svåra år, hur tänkte jag där? 😛

Igår skrev jag på Twitter att det bästa med att vara sjuk är att ligga i soffan och se en chickflick. Och det tråkigaste med att vara sjuk är allting annat. Och nu har jag redan kommit in i det där ”allting annat” där jag har gläppt på alla kanaler på tv:n, läst alla tidningar som ligger tillräckligt nära för att jag ska orka sträcka mig efter dem, och sett favoritfilmerna från DVD-hyllan.

Vad göra nu liksom?

Är ni fler som är sjuka just nu tycker jag vi kan peppa varandra så att vi blir friskare fortare, eller vad säger ni? Ajöss baciller säger jag, är redan trött på dem!

En reaktion på ”Sjuk

Kommentera

