Svenska kyrkan i Norrköpings Upplevelsedag

image

Foto: Annelie McCaffrey Tollerå (mobilbild)

Idag har jag upplevt Svenska kyrkan i Norrköping. Det gör jag iofs nästan varje dag eftersom jag jobbar där 🙂 Och det kan även alla som inte jobbar där göra varje dag, runt om i hela Norrköping på olika sätt. Men just idag har Svenska kyrkan i Norrköping samlat ihop sig och huserar i Värmekyrkan där man kan uppleva allt vad Svenska kyrkan är och gör 🙂

Själv passade jag på att binda mig en egen frälsarkrans 🙂

Eftersom jag fortfarande inte är kry (tack alla vänner och kollegor som under dagen snällt påpekat att jag inte ser så pigg ut) så har jag nu bäddat ner mig i soffan igen.

Ha en fin lördag alla ♥

Kommentera

