Ett möte där tiden sprang iväg

smink
Idag efter jobbet träffade jag Jennifer för en fika och för att diskutera ett projekt som jag vill köra igång. Jennifer var helt på och klockan sprang iväg när vi grottade ner oss i planeringen, haha! Vid ett tillfälle tittade jag till på mobilen, då hade jag inte mindre än 9 missade samtal från min pojkvän som undrade vart jag hade tagit vägen 😛

Kan inte berätta så mycket mer om projektet just nu,  mer än att det handlar om massa roliga plåtningar 😉

Jennifer är makeupartist (hon har ett eget företag som heter Make Me) och jobbar liksom jag med bröllop, men hon sminkar även en hel del till film, både kortfilmer och reklamfilmer. Jag tycker ni ska spana in hennes sida, klicka här!

En reaktion på ”Ett möte där tiden sprang iväg

Kommentera

