Privatkurs fotografering

fotokurser
Jag vet inte om alla vet det om mig, men innan jag började jobba med foto och kommunikation så pluggade jag till lärare. Jag gick majoriteten av en hel lärarutbildning i Stockholm innan jag bestämde mig för att hoppa av utbildningen för att satsa på det som mitt hjärta verkligen brann för. Och där är jag idag, med två fantastiska jobb där jag får vara kreativ och göra massa roliga saker och träffa massa härliga människor 🙂 Hur lyxigt är inte det?

Dock har jag alltid haft en vilja att lära ut saker, dela med mig av kunskap till andra. Pedagogiken har liksom alltid funnits där, jag har fått höra många gånger att jag förklarar så bra, det är kul att höra! 🙂 Och det känns himla bra i hjärtat när man gör det och när man ser hur det verkligen når fram!

Sedan tidigare erbjuder jag e-kurser inom både fotografering och bildbehandling men nu vill jag också kunna erbjuda privatkurser. I och med denna lansering kommer givetvis ett mycket prisvärt erbjudande på privatkurser där det även ingår en fotografering och skärmupplösta bilder på dig som du kan använda t ex på din blogg eller som presentationsbild på din Facebooksida.
Det spelar ingen roll vilka förskunskaper du har eller vilken kamera du äger, vi lägger upp kursinnehållet tillsammans efter dina önskemål och din aktuella nivå.

privatkurs-foto
Detta ingår:

  • Både lättsam teori och nyttig praktik
  • Valfri inriktning, exempelvis grunder i fotografering, porträtt, landskap, ljus, komposition, redigering mm, utifrån dina önskemål och din aktuella nivå
  • Fotografering av dig inkl 3 skärmupplösta bilder som du kan använda t ex på din blogg eller som presentationsbild på din Facebooksida.
  • Fika

Lanseringspris: 1000 kr (ord. pris 2000 kr)

Lanseringspriset gäller endast de 5 första bokningarna, så passa på då detta är ett väldigt prisvärt erbjudande med 50% rabatt!
För frågor och bokning, kontakta mig på info@mwfotografi.se

En reaktion på ”Privatkurs fotografering

  1. Ping: Exponeringskompensation – vad är det och hur fungerar den? | Matilda Wik Fotografi

Kommentera

