”Jag skulle helst jobba i mjukisbyxor”

Idag har jag träffat ett brudpar som jag ska fota i mitten på april. De gifter sig på vackra Villa Solliden, gud vilket fint ställe! Jättevacker utsikt över Bråviken och inne var det superfint inrett i vintagestil med jättemånga fina detaljer! Jag önskar jag hade öga för inredning, då hade jag också bott sådär, haha! Men jag kör på tråkiga IKEA-möbler och möjligtvis någon enstaka värmeljusstake på bordet 😉

001  detaljer006

Paret jag träffade var lättsamma och enkla, precis som jag. Jag sa att helst skulle jag jobba i mjukisbyxor om jag fick det, men jag tror folk skulle titta lite konstigt på mig då. Då sa dem att jag fick gärna komma i mjukisbyxor och fota deras bröllop, så himla skönt!

Nu SKA jag faktiskt jobba i mjukisbyxor, jag ska hoppa i dem och redigera lite gravidbilder 🙂 Ha en fin söndag och passa på och njut av vårvädret som dagen bjuder på!

11 reaktioner på ””Jag skulle helst jobba i mjukisbyxor”

Kommentera

