Tips på blogginlägg

bild_0009

Nu har jag faktiskt börjat få lite liv i bloggen igen, håller ni inte med? Kom igen, lite cred kan jag väl få, haha 😛

Nu vill jag veta vad ni vill läsa om? Ge mig förslag på inlägg, det kan vara en viss rubrik (t ex Hit vill jag resa, En dag i mitt liv, Mina tre bästa boktips etc) eller bara förslag på ämnen ni vill läsa om, exempelvis fototips, fotoutrustning, redigering, marknadsföring, kommunikation, vardag mm. Kan videobloggar vara något? Om vad i så fall? Eller ni kanske bara vill ställa frågor? Isåfall är ju en frågestund på sin plats.

Ni bestämmer, så kom igen, hit me! 🙂

14 reaktioner på ”Tips på blogginlägg

  1. Jag gillar vardag, skriver om det själv, men gillar också fototips. Än så länge har jag inte hittat någon blogg som kan visa mig hur man tar fina inomhusbilder. Alltså, stämningsbilder med ljus och sånt.Utan att de blir för mörka eller ljusa. Och tips på hur man kan ta fina naturbilder (jag är sååååå dålig på det). Och vardag och ditt fina barn och allt annat. 🙂

  2. Ping: Foto, fika och fackspråk | Matilda Wik Fotografi

  3. Fototips med hur en skräpig vassrabatt kan vara en snygg bakgrund 😉
    Lista dina favoritmotiv i Norrköping
    Fota arkitektur
    Gör en tur till Linköping, ta en fotopromenad här och blogga om det 😛
    Berätta om ditt första fotojobb
    Berätta om ett fotojobb du kommer ihåg lite extra
    Skriv om varför du fotade med Pentax från början och sedan bytte till Nikon
    Blogga om hur du var när du var liten

Kommentera

