Min fina helg

Så var det måndag och ny vecka igen. Vad fort det går, det är redan mars. Var tog de första två månaderna på 2014 vägen?
Helgen har varit fin, i fredags och lördags hade vi lite gäster här som firade pojken min, han fyllde minsann år i torsdags han 🙂 Då fick han plankor i present så vi kunde äta plankstek i fredags, det var riktigt smaskens!

Igår hade jag Linnéa här på besök, vi tjejer begav oss ut en stund i snålblåsten och busade lite i lekparken. Linnéa och Jenny gungade och åkte rutschkana, jag skötte kameran jag. Men lyckades ändå komma med på en bild 😛 När vi kom in i värmen igen bakade vi oss en kaka som vi mumsade på innan Linnéa åkte hem igen. Verkligen en supermysig söndag!

jenny lekparken

Har jag världens sötaste unge eller? ♥

2 reaktioner på ”Min fina helg

Kommentera

