Behind the scenes från dagens fotografering

bild_0186
Foto: Anne Olofsson

Idag har jag fotat supersöta lilla Linn och hennes familj, vilken liten sötnöt alltså! 🙂 Och så liten, jag jämför ju med Jenny så alla barn som väger 10 kg eller mindre tycker jag är små 😉

Jag tog både enskilda på Linn och sedan tog jag på familjen tillsammans, Linn med mamma, Linn med pappa och Linn med mormor 🙂 Fick jättemånga fina bilder med massa kärlek och värme i, det ska bli kul att få visa er! Hade fint ljus från deras stora fönster också, så det enda jag behövde reflexskärmen till var att skugga familjen så att det inte kom solfläckar på dem.

Kommentera

