Spontanköpte en kamera

nikon-kompaktkamera

Att vara hemma och vabba är ingen höjdare, varken för Jenny (förstås) eller för mig. Idag på eftermiddagen hade jag en chans att komma ut en stund vilket var uppfriskande! Så uppfriskande så att jag åkte och spontanköpte en kamera, haha! Det är en kompaktkamera med möjlighet att byta objektiv på och jag kan knappt bärga mig att se vad den går för! Det kommer testbilder när batteriet laddat klart 🙂

”It’s not a camera. It’s a Nikon.”

2 reaktioner på ”Spontanköpte en kamera

Kommentera

