Me&I

me&i_blogg

Idag har det varit fullt hus här (jag bor inte så stort, då blir det fullt hus ganska fort) eftersom jag har haft klädvisning hemma hos mig av märket Me&I. Superfina barnkläder med alla möjliga, roliga och söta tryck på och himla fin och bra kvalitet! De har även kläder till oss mammor om man vill 🙂 Och så bjöd vi på räkmacka till de föräldrar som var här och kikade, satt inte helt fel! 🙂

Jag handlade några jättefina plagg till Jenny fast i lite större storlek för hon har rätt mycket i den storleken hon har nu ändå. Jag vill ju att hon ska hinna använda allt! 🙂

De är roliga de här träffarna tycker jag, inte bara för alla fina kläder som man suktar efter utan för att det är roligt och mysigt att träffa andra föräldrar och barn!

Vad gör ni denna söndag?

2 reaktioner på ”Me&I

  1. Roligt med meandi! Haft mycket därifrån när mina barn var yngre men nu är den tiden förbi… Dock kan man ju fortfarande hitta nåt till sig själv…. Själva har vi åkt skidor idag 😃☀️❄️

Kommentera

