Vilka är era favoritappar för bilder?

mobil

Jag skulle behöva lite bra tips på appar när det gäller bilder/foto, till Android. Båda appar man redigerar med men även om det finns nån som påverkar bilden direkt när man ska ta den, kanske möjligheter att ställa in ljuset t ex? Kanske finns det nån app som simulerar effekten kort skärpedjup? Sedan tror jag det ska finnas en app också för att behålla storleken på vanliga bilder som man lägger in på Instagram, dvs som inte beskär dem till kvadratiska utan som behåller dem stående eller liggande. Och så finns det säkerligen en miljon olika kollageappar som lägger ihop fler bilder till en.

Så – vilka är era favoriter? Jag vill ha massa bra tips!

En reaktion på ”Vilka är era favoritappar för bilder?

  1. Jag har samma frågor och helst den som gör att Instagrambilderna inte beskärs =)
    Så jag följer detta och hoppas på att du får bra svar..
    Tyvärr kan inte jag hjälpa dig..

    Kram Mia

Kommentera

