Mina tre favoritförfattare

Eftersom jag trycker det är svårt att tipsa om enskilda böcker så innehåller dagens inlägg istället tips på tre författare, alla inom olika genres.

Fotoscott-kelby
Mina favoritförfattare som skriver om foto är utan tvekan Scott Kelby. Han skriver på ett lättsamt och humoristiskt sätt och jag kan utan problem sluka hans böcker fortare än jag slukar en påse kanelsnäckor. Och det ska gudarna veta att en sådan påse försvinner fort om du sätter den i händerna på mig! Hans böcker är proppade med massa enkla och värdefulla fototips!

Annan facklitteraturmia-törnblom
Mia Törnblom är en fantastisk människa. Inte för att jag känner henne men jag får en uppfattning om vem hon är och vart hon har kommit i livet när jag läser hennes böcker, och det är så inspirerande! Hon har en förmåga att få självklara saker att framstå som en aha-upplevelse. Drömmen är att få gå på någon av Mias föreläsningar!

Skönlitteraturvirginia-andrews
Det var min farmor som en gång i tiden introducerade mig för Virginia Andrews böcker. Och jag blev fast med en gång! Kanske tycker jag att hon skriver så bra för att jag gillar att spela The Sims, för hennes böcker handlar mycket om familjeintriger. Eller så gillar jag dem för att de är lättlästa, jag vet inte. Bra är hon i alla fall!

 

Har ni någon favoritförfattare eller favoritbok? Kommentera gärna med tips!

En reaktion på ”Mina tre favoritförfattare

Kommentera

