Spännande projekt på gång!

 

mirum galleria

Vilken trist väder vi har haft idag, regn och snö och kallt. Jag hade en inbokad fotografering idag på eftermiddagen men vi sköt fram den på grund av vädret, jättetråkigt men allt händer av en anledning och jag gissar att när vi väl kör sen så kommer vi få magiskt fint ljus istället 😉

Idag har jag varit på möte i Mirum Galleria, jag och Jennifer som är makeupartist inleder nu ett jättespännande samarbete med dem, jag kommer avslöja allt inom kort men just nu får ni hålla er till tåls lite.

Nu blir det strax en varm och skön dusch, sedan en tidig kväll. Jag har hur mycket som helst att göra just nu och det blir ju mer i och med det kommande projektet men jag älskar varenda sekund så det är bara att se till att göra det mesta av tiden och planera noggrant, så slipper man negativ stress 🙂 Och jag har en fantastisk pojkvän som stöttar och hjälper till så mycket han kan, det är mycket tack vare honom jag kan göra allt jag vill göra ♥

Ha en fin kväll alla, kram!

Kommentera

