Syskonfotografering igår, modellcasting idag

bts_0003

Igår eftermiddag fotade jag Christoffer och hans bror, vi hade riktigt tur med vädret, det var varmt och fin eftermiddagssol 🙂 De tyckte det var annorlunda med en fotograf som inte sa ”vrid huvudet lite mer till vänster, le nu, upp med hakan, flytta handen dit” osv. Nä jag jobbar ju inte riktigt så, jag gillar att fånga det naturliga och äkta!
Killarnas pappa tog en behind the scenes åt mig också, det tackar jag för! 🙂

Idag har jag varit i Mirum Galleria och träffat massa goa och härliga tjejer på vår modellcasting för Make Me Glow, imorgon kör vi dag två! Hoppas vi ses där! 🙂

2 reaktioner på ”Syskonfotografering igår, modellcasting idag

Kommentera

