Bröllopskonsultation och mera modellcasting

image

Kass mobilbild med min fot i hörnet och min hand som speglar sig i displayen, sa jag att jag jobbar som fotograf? 😉

Imorse träffade jag ett himla gulligt brudpar som gifter sig i slutet på maj. Brudgummen är från Turkiet så de har ett mindre bröllop här i Sverige först och sen åker de till Turkiet för att fira med hans släkt och familj.
Bröllopet är i Söderköping och de vill fotas på Madickenbron, jag är en sucker för Astrid Lindgren så det känns som en perfect match! 🙂

Efter konsultationen åkte jag och hämtade Jennifer, vi körde dag två med modellcasting idag på Mirum Galleria. Vi har under dessa två dagar träffat massa fina och goa tjejer så det blev svårt att välja men nu har vi hittat våra 10 modeller som inom kort kommer att få ett glädjande besked! 🙂

Kommentera

