Löööv in the woods

Igår var det dags för säsongens första bröllop och vi hade fantastisk vårsol som gav underbara bilder! Vi höll till på Villa Solliden där vi hade turen att ha fina miljöer både ute och inne, några bilder jag tog uppe på terassen blev lite Santorini-inspirerade med vit valvbåge och motljus 🙂

Vi hittade också en jättefin skogsglänta och även om det ännu inte har hunnit slå ut några löv så blev det superfina bilder där! Jag hittade lite beigea löv på marken och höll framför objektivet för att få lite sån där luddig förgrund som jag tycker är så fint! Brudparet var så koncentrerade på varandra så till en början märkte de inte att jag höll löven framför kameran men vid ett tillfälle tittade de till på mig och såg väldigt frågande ut och undrade vad jag höll på med. Då sa jag att ja, det här kan ju se lite suspekt ut inser jag nu, men det är löööv. Löööv in the woods, haha! Japp, sådan dålig humor har jag!

Jag hade Lizette med mig som assistent och hon hjälpte mig inte bara under fotograferingen med ditten och datten, hon tog även superfina behind the scenes, tusen tack!!

Lizette-Fotografi-(10)_blogg Lizette-Fotografi-(12)_blogg Lizette-Fotografi-(14)_blogg

Foto: Lizette Bäckström

Kommentera

