Norrtälje 9-11 maj

picture_0016

Helgen 9-11 maj kommer jag att befinna mig i Norrtälje, helgen är redan ganska uppbokad men finns det någon som vill boka en privatkurs eller porträttfotografering i eller runt omkring Norrtälje då, så finns det möjlighet på lördagen. Ingen reseersättning för bokningar i centrala Norrtälje under den helgen. Kontakta mig på info@mwfotografi.se på du önskar boka.

2 reaktioner på ”Norrtälje 9-11 maj

  1. Nämen det är ju jag på bilden 😛 🙂 Kände igen objektivet och tänkte att det var ett likadant som jag har, sen såg jag att det måste vara jag från när vi sågs i Norrköping sist? 😛

Kommentera

