Fortbildning och nätverkande

image

Jag befinner mig på Scandic Infra City i Upplands Väsby. Här fortbildar vi oss inom kommunikation och nätverkar med andra kommunikatörer och spännande människor i Svenska kyrkan ifrån hela Sverige. Det är väldigt roligt och lärorikt!

Har med mig lilla kompaktkameran men inget minneskort, haha #fail
Därför blir det en mobilbild på hotellrummet.

Nu ska jag strax gå ner och äta fin och klimatsmart middag. Har därför klätt mig fint och grönt, bild finns på Instagram @mwfotografi

Kram på er!

En reaktion på ”Fortbildning och nätverkande

  1. Ping: När man träffar rätt men ack så fel | Matilda Wik Fotografi

Kommentera

