Bröllopserbjudande i samband med femårsjubileum

bröllop_blogg

I maj för fem år sedan startade jag mitt företag. Det har varit fem fantastiska år där jag har haft möjlighet att få vara med under massor av bröllop, träffat jättemånga härliga människor, tagit massa vackra bilder och delat med mig av min kunskap till de som gått mina e-kurser. Så håll i er, för nu kör vi fem minst lika fantastiska år till! 🙂

I och med mitt femårsjubileum väljer jag att smyglansera nästa års bröllopsoffert, trots att vi är mitt i pågående bröllopssäsong. Och i och med smyglanseringen har ni som planerar bröllop till nästa år chansen att göra ett riktigt klipp och få upp till 40% rabatt!! Det är ju inte varje dag man firar femårsjubileum, klart jag vill slå på stort! 🙂

Om bröllopsfotografering 2015

  • Fyra paket istället för fem, med helt nya namn (NYTT!)
  • Konsultation ingår i alla paket
  • ALLA utvalda bilder ingår i alla paket (NYTT!)
  • I de större paketen ingår provfotografering
  • I de större paketen ingår album (NYTT!)
  • Möjlighet till morgongåvefotografering
  • Möjlighet till räntefri delbetalning
  • Extra förmånligt pris vid bröllop på vardagar och under lågsäsong (NYTT!)

Vill ni veta mer om bröllopsfotografering 2015 och dessutom få ett kraftigt rabatterat pris i samband med smyglanseringen? Maila mig på info@mwfotografi.se med frågor och eventuell bokningsförfrågan. Ange kod BR2015SMYG för att ha möjlighet att ta del av rabatterna, koden är giltig till och med 2014-07-31. Detta gäller alltså bröllopsbokningar till 2015.

bröllop_classic

Jag vill givetvis också ge mina fantastiska nuvarande och tidigare brudpar en godbit, ni är ju en stor del i firandet av mitt jubileum! 🙂 Vid beställning av ALLA urvalsbilder från er bröllopsfotografering ger koden 09BR14 er 40% rabatt på beloppet. Hade ni svårt att välja och fick avstå flera godbitar för att budgeten inte räckte – nu kan ni passa på! 🙂 Detta gäller alltså er som varit kunder tidigare år men även ni som gifter er nu under 2014! Koden är giltig till och med 2014-09-30.

Kommentera

