En liten tjuvkik

060

En liten tjuvkik på fina Anna och Per som gifte sig på Villa Solliden för några veckor sedan.

I helgen väntar lite redigeringsarbete, av Anna och Pers bilder plus bilderna på söta Theo och Linda som jag fotade förra veckan. Och på söndag blir det bröllopsmöte med ett par som jag ska fota i slutet på juli. Lite jobbhelg med andra ord, men det blir lite kvalitetstid med pojkvännen också, och lite bridge. Det är viktigt att avsätta tid för familj, vänner och fritidsintressen och även om jag tycker båda mina jobb är fantastiskt roliga vilket gör att jag ibland kör på i 200%, så märker jag ganska fort när jag behöver vara ledig.

Tänk på det – unna er ledig tid, egentid och tid för eftertanke. Kram 

Kommentera

