När man träffar rätt men ack så fel

tacos-och-bridge_0001_blogg

Igår kväll var vi hemma hos Mattias föräldrar och åt tacos och spelade lite bridge, det var en precis lagom lördagkväll. Jag har rätt så mycket omkring mig just nu så det var skönt att komma bort en liten stund och koppla av 🙂
Jag hann för övrigt bara knäppa en bild typ, den här gången hade jag minsann kommit ihåg att stoppa i minneskortet i kameran (sist hade jag inte det), men nu var batteriet slut istället. Det går bra nu.. 😉

Idag har jag träffat ett brudpar som gifter sig i slutet på juli. Haha det var så roligt när jag kom till vår bestämda mötesplats så satt det en tjej där med ett barn som såg ut som om hon satt och väntade på någon. Jag var lite osäker på om de skulle komma båda två eller inte så jag tänkte att det nog kanske kunde vara hon som satt där (jag vet att hon har barn också så det stämde). Så jag stegade fram.

– Hej, är det du som är Malin?
– Jaa..
– Hej, Matilda Wik. Vi skulle träffas här idag! 🙂
– Eh jahaa..? Vad har jag missat nu?..

Haha det visade sig inte alls vara rätt Malin, men lustigt ändå att hon faktiskt hette samma sak! Vi skrattade åt det en stund medan vi väntade där, bägge två 😛

Nu ska jag fixa lite annat här innan det är dags att åka och hämta Jenny, har inte sett henne på nästan 1,5 vecka nu så jag håller på och längtar ihjäl mig!! 

2 reaktioner på ”När man träffar rätt men ack så fel

Kommentera

