Fotokonfirmander, det vore väl nåt?

konfa_0077

Idag har jag fotat konfirmander på jobbet. Jag blir alltid lite fjortis-wannabe runt konfirmanderna, de verkar ha så himla kul i sina grupper och bli så tajta, de kommer varandra så nära. Jag håller på och tjatar på jobbet om vuxenkonfirmation, jag tycker att vuxna som inte är konfirmerade också ska få åka på läge, ha filmkvällar och mysiga middagar tillsammans, och samtala kring livet. Och så tycker jag det borde finnas bridgekonfirmander och fotokonfirmander, det vore väl nåt? Haha jag får fortsätta tjata 😉

Vilka av er läsare är konfirmerade? Och vilka som inte är det, skulle vilja?

2 reaktioner på ”Fotokonfirmander, det vore väl nåt?

Kommentera

