Fotopromenad med Sofie

Igår träffade jag Sofie som jag lärt känna genom Facebook. Det är så roligt att lära känna nya människor och träffa likasinnade 🙂 Vi pratade lite bröllop, Sofie ska följa med mig och assistera under ett bröllop om en vecka. Och så gick vi självklart loss lite med kamerorna också, man kan ju bara inte låta bli!

foto-med-sofiebild_0014 bild_0033

Ikväll har jag varit på bröllopsmöte, alltid lika trevligt! Det kliar ordentligt i avtryckarfingret nu, jag är tokladdad inför bröllopet om en dryg vecka!! Det blir idyllisk sommarstad, familjärt bröllop och Madicken-bron, vilken oslagbar kombo!
Nu ska jag krypa ihop under filten bredvid älskling i soffan en liten stund och varva ner innan det är dags att krypa till kojs och ladda för ännu en dag.

2 reaktioner på ”Fotopromenad med Sofie

  1. Åh, vad kul att fota bröllop vid Madicken-bron, älskar den staden, den är så mysig 🙂 Och på tal om broar, jag tror jag aldrig har gått över bron på bilden ovanför åt det hållet, så jag kände först inte igen mig, men jag gillar verkligen den vyn 🙂
    Det är verkligen kul att träffa likasinnade. Och på tal om det borde vi försöka ses snart igen 🙂

Kommentera

