Loppis, bröllop och V75

loppis_0001_blogg

På förmiddagen idag var vi på loppis, varje år ordnas en stor loppis nere på stan och jag tycker det är lite kul med sånt 🙂 Jag fyndade åt både mig själv och åt Jenny så jag är helnöjd!

Efter loppisen blev det lunch på stan och sedan vidare mot Sörping för bröllopsfotografering. Tyvärr har jag inga behind the scenes eftersom min assistent blev sjuk och inte kunde följa med, så jag hade ingen som kunde ta såna bilder tyvärr. Men jag kan nog istället visa nån liten tjuvkik imorgon för det blev så gaaaaalet fina bilder!!

Sedan måste jag också berätta att jag vann på V75 idag!! Haha är sååå stolt!! Jag kan nada om hästar men varannan vecka gör jag en liten rad för mellan 30-40 kr och idag fick jag 5 rätt vilket gav hela 26 kr. Ni kanske skrattar men jag är sååå nöjd med detta, lilla jag vann på V75 som inte kan ett dyft om trav, känn på den!

Ha en trevlig lördagkväll! 🙂

2 reaktioner på ”Loppis, bröllop och V75

Kommentera

